Blog
De expert aan het woord: tekstschrijver Bianca Mokkenstorm
Het nut van een tekstschrijver? Minder zweetdruppels, meer effect.
Lees meerDe expert aan het Woord: Illustrator Lieneke Post
“Complexe vragen eenvoudig uitbeelden: dat is de kracht van mijn tekeningen!”
Lees meerLeg die rode loper uit in plaats van een deurmat!
Ik wilde laatst een stoel kopen die matchte met mijn bankstel. Hij sprankelde mij tegemoet op de website van mijn favoriete meubelzaak.
Lees meerDe expert aan het woord: webbouwer Marcel de Haan
Zorg dat je website past bij de identiteit van je bedrijf!
Lees meerIk steun Stichting ALS Westland. Maar waarom eigenlijk?
Sinds een paar maanden steek ik een paar uur per week tijd en energie in enkele goede doelen.
Lees meerIk steun Stichting Avavieren. Maar waarom eigenlijk?
Als zzp’er en moeder van jonge kids kan ik niet zeggen dat ik vrije tijd in overvloed heb.
Lees meerHoe staat het met jouw omotenashi?
Stel je voor. Een vriendelijk glimlachende medewerker opent de deur voor je. Je wordt warm welkom geheten door al het winkelpersoneel.
Lees meerExpert aan het woord: Fotograaf Rienk Boode
“Bij het openklikken van een website of het doorbladeren van een brochure komt een foto als eerste binnen. Nog voordat je in de tekst hebt gelezen wat de boodschap eigenlijk is, heb je je letterlijk al een beeld gevormd.
Lees meerVan Don’ts naar Do’s voor optimale klantbeleving:
Ik wil je niet zenuwachtig maken, maar wil je toch waarschuwen. Ieder contact dat jij hebt met je (potentiële) klant draagt bij aan de klantbeleving. Besef dat goed.
Lees meerExpert aan het woord
Purple Lily kijkt naar de totale corporate identity, ik houd me alleen bezig met het grafische gedeelte ervan. Dat lijkt misschien een klein onderdeel, maar het vormt een essentiële basis.
Lees meerHet belang van frisse samenhang
Hoe is je bedrijf opgebouwd? Zijn het allemaal losse stenen met nét de verkeerde kleur, of staat jouw klantbeleving als een huis? Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Lees meerKlantbeleving met al je zintuigen:
Ieder mens beleeft een gebeurtenis op zijn of haar eigen manier, kijkt met een eigen bril naar dingen, bedrijven en organisaties. Dat geldt dus ook voor klanten.
Lees meerHoe kom je aan goed personeel?
Je hebt het misschien al gemerkt. De arbeidsmarkt is helemaal gekanteld ten opzichte van een paar jaar geleden.
Lees meerHoe wordt een klant jóuw klant?
De klantenreis (of, wat hipper misschien: customer journey) verloopt voor elke nieuwe klant anders.
Lees meerOefening voor ZZP’ers:
Neem eens afstand van de dagelijkse zaken. Ga hardlopen, zit op je favoriete bankje in het park of loop over het strand.
Lees meer